WEKO3
アイテム
Inernational Academic Exchange as seen from the Perspective of Theachers of Chinese --The Function of Language Education--
https://kitakyu.repo.nii.ac.jp/records/604
https://kitakyu.repo.nii.ac.jp/records/60430fc1c94-40e4-4933-827f-790e5c418304
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2017-12-11 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Inernational Academic Exchange as seen from the Perspective of Theachers of Chinese --The Function of Language Education-- | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | グローバル化 | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 民族性 | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 視点 | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 翻訳 | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | リズム | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
その他(別言語等)のタイトル | ||||||
その他のタイトル | 中国人教師からみた国際交流 --語学教育を通して-- | |||||
言語 | ja | |||||
著者 |
張, 岩紅
× 張, 岩紅 |
|||||
抄録 | ||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||
内容記述 | From the beginning of its history, China has been a nation of many ethnic groups, and compared with other countries its total population is rather large. Compared with China, Japan is in principle a country made up essentially only one ethnic group and compared with its land mass, if has a rather large population of 130 million people, making if the 10th most populous country in the world. For different reasons, both countries with the progress of time have come to face globalization at present, in this paper seeks to define differences in approach between the positiveness of Chinese and the care for detail exhibited by Japanese. | |||||
書誌情報 |
北九州市立大学国際論集 号 15, p. 71-84, 発行日 2017-03 |
|||||
出版者 | ||||||
出版者 | 北九州市立大学国際教育交流センター | |||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | PISSN | |||||
収録物識別子 | 13481851 | |||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AA1195119X |