WEKO3
アイテム
A study of five dimensions evaluation model on public university sidewalks in Lampung, Indonesia
https://kitakyu.repo.nii.ac.jp/records/663
https://kitakyu.repo.nii.ac.jp/records/663e7cb5d27-25df-4ea9-b78a-953105cc52dd
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
(KKDE1119HM)甲第119号_ハリス ムルワディ (3.8 MB)
|
|
Item type | 学位論文 / Thesis or Dissertation(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2018-12-12 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | A study of five dimensions evaluation model on public university sidewalks in Lampung, Indonesia | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | study | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | five dimension | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | sidewalks | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | public university | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Lampung | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_db06 | |||||
資源タイプ | doctoral thesis | |||||
アクセス権 | ||||||
アクセス権 | open access | |||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||
その他(別言語等)のタイトル | ||||||
その他のタイトル | インドネシア国ランプン市における公立大学キャンパス内歩行者道の多指標評価モデルに関する研究 | |||||
言語 | ja | |||||
著者 |
ハリス, ムルワディ
× ハリス, ムルワディ |
|||||
抄録 | ||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||
内容記述 | This study aims to identify an evaluation model of campus sidewalks, to determine the correlation characteristics between student profiles and activities, to understand the importance of students' perception toward campus sidewalks, and to assess the level of student satisfaction and the factors that influence campus sidewalks. The combined method is used sequentially (i.e., qualitative and quantitative). Thus, the method of collecting and analyzing the data is adjusted in the order. This study found a model of evaluation that consists of five dimensions: quality, design, safety, sensory, and amenities. Second, the transportation mode profile affects student activities. Third, fourteen dominant variables that the students consider important. Fourth, six variables that did not significantly satisfy the students, namely, periodic maintenance, completeness of supporting tools for people with disability, the width of sidewalks, safety from traffic accidents, adequacy of lights at night, and availability of a zebra crossing. | |||||
学位名 | ||||||
学位名 | 博士(工学) | |||||
学位授与機関 | ||||||
学位授与機関識別子Scheme | kakenhi | |||||
学位授与機関識別子 | 27101 | |||||
学位授与機関名 | 北九州市立大学 | |||||
学位授与年月日 | ||||||
学位授与年月日 | 2018-09-25 | |||||
学位授与番号 | ||||||
学位授与番号 | 甲第119号 | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |